קידום אתר אינטרנט

כולנו שמענו על המונח "קידום אתר אינטרנט" אך רובנו לא באמת מבינים מה זה אומר. אם תכתבו עכשיו בגוגל חיפוש כלשהו, סביר להניח שתקבלו עשרות אלפי תוצאות. גוגל לקחה על עצמה לדרג את עבורנו את תוצאות החיפוש כך שנקבל את התוצאה הטובה ביותר בהתאם לחיפוש שביצענו. לכן, בעלי עסקים ובעלי אתרים עושים כל שביכולתם על מנת להיות מדורגים גבוה במנוע החיפוש של גוגל. אז איך עושים את זה?

ובכן, גוגל עובדת עם אלגוריתמים רבים אשר תפקידם לסרוק את האינטרנט ולדרג דפים שונים על פי מאות פרמטרים, חלקם ידועים, חלקם לא. נהוג לחלק קידום אתר אינטרנט לשני תחומים מרכזיים, קידום אורגני וקידום ממומן. במאמר זה ניגע בקידום אורגני.

קידום אתר אינטרנט – קידום אורגני

קידום אורגני הוא קידום המתבצע בטבעיות ומשתלב בנוף האינטרנט. מדובר בתחום קידום דינאמי מאוד, כיוון וגוגל משנה את הפרמטרים לדירוג קידום אתר אינטרנט באופן שוטף ולכן, אנו חייבים תמיד להתעדכן ולעדכן את הקידום האורגני שלנו.

קידום אתר באינטרנט הוא תהליך מורכב וארוך. חשוב לזכור כי אין תוצאות מידיות, במיוחד שמדובר בקידום אורגני אשר מצריך עבודת מחקר וניתוחים סטטיסטיים רבים.

קידום אורגני מתבסס ברובו על תוכן מקורי ומתחדש באתר שלנו. אם כך, כאשר אנו מתחילים תהליך של קידום אתר באינטרנט בצורה אורגנית יש לבצע מספר פעולות:

1.     מחקר מילות מפתח– על מנת להבין מה בדיוק מחפשים הגולשים שאנו רוצים שיגיעו לאתר שלנו.

2.     הקמת דפי נחיתה- דפים אלו חשובים מאוד ליצירת לידים. חשוב לוודא שדפי הנחיתה שלנו רלוונטיים למילות החיפוש שהפנו את הגולש אלינו, אחרת גוגל תעניש את האתר שלנו עקב מידע לא רלוונטי.

3.     בניית מערך קישורים- שלב זה הוא בעצם שיווק האתר שלנו באתרים אחרים. על ידי הטמעת קישורים לאתר שלנו באתרים אחרים, אנו יוצרים נוכחות דיגיטלית ויוצרים אמינות לאתר שלנו. המטרה כמובן היא ליצור קישורים באתרים רלוונטיים לתוכן שאנו מציגים באתר שלנו ושאתרים אלו יהיו אתרים בעלי דירוג אמינות גבוה.

לסיכום, קידום אתרים הוא פרסום האתר שלך ברשת החיפוש של גוגל המתבצע בעזרת שתי טקטיקות יעילות קידום אורגני וקידום ממומן. מדיה גרופ הינה חברה ותיקה אשר פועלת בכל תחומי קידום האתרים בהצלחה רבה מאז שנת 2005.